whatsapp

Teslimat Bilgisi

Değerli Müşterilerimiz,

  • Öncelikle ürünlerimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı çok teşekkür ederiz.
  • Sitemizde ki tüm ürünlerin gönderimi stoklarımızdan yapılmaktadır.
  • Kampanyalı tüm alışverişlerinizde kargo / ambar ücretsizdir. Toptan alışverişlerinizde kargodan ziyade anlaşmalı ambar kargo firmaları ile çalışmaktayız.
  • Yetkili kargo firmamız Aras Kargo'dur.


Teslimat Koşullarımız

  • Değerli müşterilerimiz; İş günlerinde vermiş olduğunuz saat 12:00 a kadar olan siparişleriniz aynı gün hazırlanarak işleme alınıp çıkışı sağlanır.  12:00 ‘dan sonra verilen siparişleriniz bir sonraki iş günü çıkışı sağlanır.
  • Özel kampanya dönemlerinde 2- 5 gün arası ilave gün gözlenebilir. ( Anlayışınız & Kampanyalarımıza gösterdiğiniz yoğun ilgiden dolayı Çok Teşekkür Ederiz )

 

  • Siparişinizi vermiş olduğunuz gün saat 16:00’dan sonra ki gün hafta sonuna denk geliyor ise siparişiniz pazartesi  Aras Kargo’ya teslim edilir.     Örneğin; Cuma günü 16.00’dan sonra sipariş verdiyseniz 1 sonraki gün cumartesi hafta sonu olduğu için siparişiniz pazartesi kargoya teslim edilir.
  • Siparişleriniz kargoya teslim edildiğinde sizlere sms ve email yolu ile bilgilendirme mesajlarımız ulaşır.
  • Siparişlerinizin kargoya teslimi sonrası adresinize ulaşma süresi bizler ile paylaşmış olduğunuz adresin bulunduğu bölgeye göre 1-3 iş günü arasında değişmektedir.


İstisnalar;

  • Sipariş Durumunuz; Siparişleriniz kargoya verildikten 1 gün sonra kargo durumunuz değişebilmektedir; bunun sebebi kargo firmasının sipariş takip bilgilerini mesai bitiminde girmesi ve bir sonraki mesai başlangıcında sistemlerimize yansımasıdır.        Örneğin; Siparişiniz perşembe günü akşam Aras Kargo’ya teslim edilmiştir ama siz perşembe günü sipariş durumunuza baktığınızda ''kargolandı'' ibaresini göremezsiniz. Kargolandı ibaresi bir gün sonra yani cuma günü sipariş kontrol ekranlarına yansımaktadır ama siparişiniz perşembe günü kargoya teslim edilmiştir.

 

  • ''Siparişinizin hazırlanıyor '' olarak görmeniz; Değerli müşterilerimiz siparişlerinizi oluştururken adreslerinizi detaylı bir şekilde girebilmenizi rica ediyor  ve  adres bilgilerinin detaylı bir şekilde girilmemesinden dolayı kargo firmasının manual işlemler yapmak durumunda kalmakta olduğunu paylaşmak isteriz.     Bu manual işlemler sonucunda siparişleriniz çıkmış olmakta  fakat sisteme yansımadığı için sizlerin  ''Siparişinizin hazırlanıyor ''  olarak görmekte olduğunuzu bildirmek isteriz.


Olası bir eksiklik ya da kırılma durumunda ürünü teslim almadan iade ediniz.


Sipariş ettiğiniz ürünün, kargo bilgileri hakkında detayları öğrenmek için web sitemizden “Müşteri Hesapları” bölümünden ulaşabilir ya da info@fsgkahve.com adresinden bilgi alabilirsiniz.

 

Saygılarımızla,