Teslimat Bilgisi
Değerli Müşterilerimiz,
- Öncelikle
ürünlerimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı çok teşekkür ederiz.
- Sitemizde
ki tüm ürünlerin gönderimi stoklarımızdan yapılmaktadır.
- Kampanyalı
tüm alışverişlerinizde kargo / ambar ücretsizdir. Toptan
alışverişlerinizde kargodan ziyade anlaşmalı ambar kargo firmaları ile
çalışmaktayız.
- Yetkili
kargo firmamız Aras Kargo'dur.
Teslimat Koşullarımız
- Değerli müşterilerimiz; İş günlerinde vermiş olduğunuz
saat 12:00 a kadar olan siparişleriniz aynı gün hazırlanarak işleme alınıp çıkışı sağlanır. 12:00 ‘dan sonra verilen siparişleriniz
bir sonraki iş günü çıkışı sağlanır.
- Özel kampanya dönemlerinde 2- 5 gün arası ilave gün gözlenebilir. ( Anlayışınız
& Kampanyalarımıza gösterdiğiniz yoğun ilgiden dolayı Çok Teşekkür
Ederiz )
- Siparişinizi vermiş olduğunuz gün saat 16:00’dan sonra ki gün hafta sonuna denk geliyor ise siparişiniz
pazartesi Aras Kargo’ya teslim edilir.
Örneğin; Cuma günü 16.00’dan sonra sipariş verdiyseniz 1
sonraki gün cumartesi hafta sonu olduğu için siparişiniz pazartesi kargoya
teslim edilir.
- Siparişleriniz kargoya teslim edildiğinde sizlere sms ve
email yolu ile bilgilendirme mesajlarımız ulaşır.
- Siparişlerinizin kargoya teslimi sonrası adresinize ulaşma süresi
bizler ile paylaşmış olduğunuz adresin bulunduğu bölgeye göre 1-3
iş günü arasında değişmektedir.
İstisnalar;
- Sipariş Durumunuz; Siparişleriniz kargoya verildikten 1 gün
sonra kargo durumunuz değişebilmektedir; bunun sebebi kargo firmasının
sipariş takip bilgilerini mesai bitiminde girmesi ve bir sonraki mesai
başlangıcında sistemlerimize yansımasıdır.
Örneğin; Siparişiniz perşembe günü akşam Aras Kargo’ya
teslim edilmiştir ama siz perşembe günü sipariş durumunuza baktığınızda
''kargolandı'' ibaresini göremezsiniz. Kargolandı ibaresi bir gün sonra
yani cuma günü sipariş kontrol ekranlarına yansımaktadır ama siparişiniz
perşembe günü kargoya teslim edilmiştir.
- ''Siparişinizin hazırlanıyor '' olarak görmeniz;
Değerli müşterilerimiz siparişlerinizi oluştururken adreslerinizi detaylı
bir şekilde girebilmenizi rica ediyor ve adres bilgilerinin
detaylı bir şekilde girilmemesinden dolayı kargo firmasının manual
işlemler yapmak durumunda kalmakta olduğunu paylaşmak isteriz.
Bu manual işlemler sonucunda siparişleriniz çıkmış
olmakta fakat sisteme yansımadığı için sizlerin ''Siparişinizin
hazırlanıyor '' olarak görmekte olduğunuzu bildirmek
isteriz.
Olası bir eksiklik ya da kırılma durumunda ürünü teslim almadan iade
ediniz.
Sipariş ettiğiniz ürünün, kargo bilgileri hakkında detayları öğrenmek için web
sitemizden “Müşteri Hesapları” bölümünden ulaşabilir ya da info@fsgkahve.com adresinden
bilgi alabilirsiniz.
Saygılarımızla,